23/2-10

Majsan åkte hem i tordags, blev genast tomt utan henne.. Även fast hon kankse inte väsnas så mycket, så blir det såå tomt!

Det var nog tur att hon åkte hem i tordags, så hon inte väntade med tanke på alla förseningar som varit nu med alla tåg.

I fredags fyllde Emilia 1 år och vi var där på kalas. Hade mycket trevligt och fick god tårta.



I lördags när stormen svepte in över Åby fick vi springa ute i en helv meter snö och jobba. Gick bra, men det var ju inga 20grader + Lyckades ju köra fast med bilen också. Kom verklgen inte loss, så 4 händiga killar fick lyfta upp bilen så jag kunde backa loss ;)

Söndag stod det också jobb på schemat.. När jag var hemma på timmar tog vi en promenad i solskenet!

Igår var första semesterdagen. Gud vad sköönt!!! Men jag räknade igår och det visar sig att jag bara har 4 månader kvar att jobba tills jag får gå hem och vara ledig.. =)

Vi hälsade på i skriketorp i går.. Det bjöds på fika.

Robert och Jennifer kom upp till oss en sväng på kvällen igår. Mycket trevlig, ser dom ju inte allt för ofta längre! Se om dom kankse kommer förbi en stund ikväll också :)

Nu sitter vi och väntar på att vi ska få gå ner och starta en maskin med tvätt.. Resten av dagen blir nog lugn.
Blir ju kalas ons, fre, lörd och kanske söndag så det är nod dags för dammsugaren att tag sig en sväng.


Imorgon fyller Wille 2 år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0