12/2

Känner att det inte riktigt är min dag idag.. Allt känns tråkigt och hopplöst!!!

Kan tänka mig att sluta röka sätter sin spår, det är tuffare än vad många tror.

En dag som denna stärks känsloran av att flytta ännu mera än vad det gjort förut..
Vill bort från denna lilla håla och börja om på nytt!
Livet här känns rätt ensamt och det finns inte så många runt om kring som bryr sig på riktigt.. Mest bara snack!

Vi har hittat flera intressanta hus, men måste ju vänta tills Ante får jobb.

Nära och kära som man vet finns där på riktigt kommer man ju fortfarande att träffa.. Vi ska ju inte flytta 20 mil bort direkt..

Aja hoppas drömmen slår in om ett år eller två.

Nu ska jag göra lite nytta och sedan ta en pomenad för att försöka få en bättre dag.




Hoppas ni har det bra och får en mysig fredag =)




Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jaså blir det Göteborg?

2010-02-12 @ 11:30:21
Postat av: Eva Franzen

Hoppas er dröm slår in med hus osv. Trist att Ni ungdomar inte ses så ofta nu för tiden. Ni är ju så många som är i ungefär samma ålder och skulle kunna ha kul i hop. Men kramen på er i alla fall från mig.

2010-02-20 @ 14:06:25
URL: http:// www.nogg.se/jungfru19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0