Otäckt!!

Satt och tittade på tv igår kväll..
Wille hade svårt att koppla av i sin säng, han skrek en stund.
Precis när jag klev upp från soffan och skulle gå in till honom står han där mitt i hallen.
Drömmer jag??
Nea lill-prinsen har klättrat/ramlat ur sängen på egen hand!! Fy vad otäckt.. Nu vågar jag inte lägga honom i sängen på kvällen. Han vilar i sin säng nu på dagen, men då är ju jag vaken och sitter väg i väg. Är rädd att han ska slå sig om han klättara och ramlar! 
I helgen blir det att åka till Linköping och tita på en vanlig säng. Vi trodde inte att det var dags ännu utan hade tänkt vänta med säng och köpa det i julklapp, men men nu MÅSTE han ju ha en vanlig säng innan det händer något allvarligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0