Först det ena, sen det andra

En jobbig start på veckan har vi haft, våran lilla familj...
Wille hade Krupp natten mellan måndag och tisdag.. Han hade så svårt att andas så vi fick ta oss en natt-promenad.. Han mådde bättre när han fick komma ut i den friska kalla luften..
Blev en vaken natt, då jag hade tandvärk också...
Hade sååå j*kla ont att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Fick ringa tandläkaren från jobbet i går:( Fick en tid vid ett.. Trodde inte jag skulle stå ut med smärtan, men det gick. Kom till tandläkaren och dom sköljde och jag fick penicillin.. Har infektion i tandköttet och halsen:( Inget roligt, men det är väldans mycket bättre idag!

Gick med Wille till dagis vid nio.. Dom ringde lika fort och bad Ante hämta honom.. Det rann i både ögon och näsa.. Hosta gjorde han med.. Fick tid på vårdcentralen kl 15.00... Det visade sig att våran lilla skrutt har dubbelsidig öroninflammation och infektion i kroppen:( Stackars, stackars liten.... Det gör så ont i hjärtat att se honom så här dålig!! Hoppas verkligen att medicinen hjälper, så att han blir frisk och kry snart igen...

                                   





Det har blivit många vänder till Apoteket det senaste dagarna...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch låter inget kul alls. Celvin är ju sjuk konstant så vet hur det är, och han har även blivit sjukare nu. :/ Hoppas din lillkille blir bättre snart, för som sagt, de gör så ont i hjärtat att se dom sjuka. Kram på er.

2009-05-21 @ 00:13:58
URL: http://celvinsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0