6/4



Har jobbat på stödteamet idag, gick jättebra och träffade många nya personer.. Har bla. fikat, gått promenader och handlat;) (Ganska lyxigt jobb)


 

Har oroat mig hela dagen för att Wille inte har haft det bra på dagis idag:( När jag hämtade honom låg han i sandlådan och åt sand..mmm vad gott hihih Det hade varit bra på dagis idag, som tur var!!

Värst vad suddiga min bilder blir, kanske ska skaffa en bättre mobil;)



 

Skulle träffat Jessi idag, men tyvärr blev det inget. Tråkigt, tråkigt!!

Har lagat lite mat och städat, Wille somnade redan kl 7 idag...

Vet inte vad det är med mig idag, är sååå trött!! Usch vad jobbigt det är...!
Nu ska jag sluta klaga och se allt lite positivare, hoppas jag får en bättre dag imorgon;)

Sov gott alla vänner och bekanta;)



 


Kommentarer
Postat av: Maria

Ni är så söta <3

2009-04-08 @ 13:50:06
URL: http://lindqvististheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0