Ledsen..

Känner mig gråtfärdig över denna situation..
Var så inställd på att bara jobba till 3e april, men nu måste jag jobba till siste maj :(
Gör det för familjen skull, men när ska någon göra något för min skull då?
Känns som jag missar all värdefull tid med Emmi!!
Jag menar inte att A inte är värd den, men känns som vi har lite olika "behov" när det gäller att vara mamma/pappaledig..

Jag hade verkligen sett fram emot att få vara ledig i minst ett år med lilla fisan, men med vanliga turen gick det åt skogen..
Känner mig bara helt deppig!!

A's jobbplaner och förhoppningar om ett bra jobb gick åt fanders, så nu är det bara att kämpa oss vidare och hoppas att drömmen ändå kan bli sann.
För bådas skull!
Jag får vara mammaledig några månader och A för jobba med det han brinner för.

Måste ju vara motgångar i livet för att man ska kunna uppskatta det bra, men det känns som vi haft tillräckligt nu..?!

Aja, nog tjatat om det för denna gång. Bara att jobba och se glad ut ;)



Måste bara få säga:
Saknar mina barn enormt när jag jobbar.
Känns som jag bara är hemma och vänder varje dag.
All min kärlek till dom!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh gumman då <3

Jag tycker att du är så fantastisk! Men som du säger,man gör det man måste för att ta hand om sin familj!

Du är så sjukt stark, jag förstår inte att du orkar!

Kram Emelie

2011-03-11 @ 16:09:33
Postat av: Steffi

Jag kan säga att jag blir ännu starkare när du skriver så till mig! Blir rörd <3 Tack!

2011-03-13 @ 11:51:19
Postat av: Eva

Jag tycker du é så duktig Steffi och hoppas verkligen att A får sitt jobb - det tär nog på honom också att inte ha jobb. Och förstår att du saknar dina små gullefjun när du jobbar...för det gör man. Du ska se att allt ordnar sig så småningom. Turen måste ju vända snart. Kramen till er alla

2011-03-15 @ 16:29:08
URL: http://www.nogg.se/jungfru19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0