Då var det måndag

Och det har väl hänt en del..
Jag fick någon form av kräsjukan i lördags, men den gick över på några timmar. Tur det!

Min älskade syster kom med bussen i lördags <3

Vi tog oss en sväng till badhuset i söndags.. wille lekte och lös som en sol..

Natten till idag väntade på ännu en överraskning!!
Wille fick Krupp..

Jag kan inte förstå vad vi gjort för ont för att stå ut med detta!?? Kan min lille prins bara få vara FRISK.
Fick besöka VC för undersökning och inandning av adrenalin. Fick medicin utskriven.. Men inget utav det hjälper, han är fortfarande dålig!! Se om det blir sjukhuset inatt?

Jag låter säker som en gnällig kärring och ni blir väl inte förvånade när jag varannan dag skriver att wille är sjuk. Men ni ska veta att det är påfrestande att han aldrig ska få vara helt bra. Stackars min älskling.. Tur att han ändå håller humöret uppe så gott han orkar! <3



Var på stan en kort sväng idag och hittade dessa skor som jag bara måste ha! Längtar tills löning ;)


Wille skulle absolut åka rutchkana när snön gick ända upp till knäna på en annan ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fulllla skor

2010-02-15 @ 22:55:52
Postat av: Helene

Stackars lille killen! Hoppas han kryar på sig snart!

2010-02-17 @ 20:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0