City Gross

Kände att jag behövde handla lite saker, så jag och Wille åkte in till City Gross...
Hittade en keps till Wille som passar perfekt att ha i Turkiet, så han inte bränner sig eller får solsting!
Den är inte vacker, men vad gör man inte för sitt barns bästa?!

                  

Hittade ett nytt märke på schampoo, balsam och body lotion, som luktar himelskt..
Märket heter Free Zone:
                  

Wille sprang omkring på City Gross och tittade och plockade.. Många log, pratade med honom och sa att han är såå söt:)
Jag är så stolt över min lilla kille! Kan inte förstå att man är såå lyckligt lottad;) Vad skulle jag göra utan min lille PRINS??

Blev en sväng på skokanonen också.. Hittade foppisar i Willes stolek, dom passade bra.. Men jag fick lite beslutsångest. Får se om jag åker in och köper dom imorgon.

                                      

Kommentarer
Postat av: Jessi

Super snygg kepa... hihi, den kommer att vara perfekt åt prinsen i Turkiet! Tycker absolut att du ska köpa foppisarna...han kommer bli så söt!

2009-05-08 @ 11:23:04
URL: http://jesssis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0