5/5

Har precis hängt upp tvätten.. Tittar lite på tv, slutade nio ikväll, så jag har inte hunnit göra så mycket på kvällen. På förmiddagen åkte jag och Ante till Linköping, Ante köpte bromsskivor till sin bil. Hämtade Wille på dagis vid två och sen var det nästan dags att fara till jobbet..

Har inte fått något svar om lägenheten, håller fortfarande tummarna..men tror inte att vi får den eftersom det tar sådan tid!

Får se om de hör av sig från hyresbostäder imorgon. Har ju chans på två andra lägenheter i Ättetorp, så det ordnar sig säkert.. Är ju bara det att man inte vill gå och vänta, utan få svar nu!

Hör av mig när jag vet något nytt;)



God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0