5 Mars

Nu sover mammas prins så sött i sin säng:) Det tar på Willes små krafter att börja på dagis!
Han är sååå duktig och har jätte roligt när vi är där. Idag va den fjärde dagen, jag var inte med..men pappsen var;)
Förkyld har han blivit och maginfluensa går det med, två fröknar hemma och många barn:( Hoppas hoppas hoppas att vi klarar oss utan dom onda bacillerna....


Trött är jag med, jobbade till fyra idag, sen va det bara hem och styra med allt.... Imorgon är det full fart på allt igen!!
Först dagis med wille 8.30- 10.15, sen a-förmedlingen på möte kl 10.45 och sen jobba kl 12.00-21:(

Får se om jag lever när jag slutar jobba imorgon....

Kommentarer
Postat av: Maja

Ni får inte bli sjuka nu.. Så sööt bild :)

2009-03-06 @ 09:23:21
Postat av: Ann-Sofie

Stressa inte för mycket bara! Bra med jobb iofs, men babytiden går ju så fort och kommer inte tillbaka! Kram Ann-Sofie

2009-03-06 @ 19:49:53
URL: http://lastbilstjejens.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas verkligen att ni inte blir sjuka.

Vi får höras nån dag!

Puss <3

2009-03-10 @ 19:24:27
URL: http://lindqvististheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0