Hjärtat i tusen bitar

När ska alla svek och all besvikelse gå över eller försvinna?? Känner mig helt tom. Vet varken vad jag tycker eller tänker längre...
Känns inte som jag har några känslor kvar!! Känner mig helt nere...
Varför ska dom personer jag litade mest på och älskar såra mig såå himla mycket!!
Vad är meningen med livet nu??
Är så fruktansvärt glad att jag har Wille, livet skulle inte vara någonting värt idag annars...
Spelar ingen roll hur mycket jag tänker och grubblar, blir inte klokare för det..

Livet är märkligt, den personen som svek mig mest och som jag borde hata är den jag litar mest på! Hon är ialla fall ärlig och respekterar det jag säger!!





Kommentarer
Postat av: maria

Älskar dig syster (L)

2009-07-18 @ 14:28:03
URL: http://lindqvististheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0