BVC 18/7

Var ju på BVC i fredags med Wille.. Har glömt att berätta vad dom sa om det hela. 
 
Vikt: 11,585 kg
Längd: 84 cm 

Wille såg pigg ut, han följer sin kurva som han ska och är väldigt framåt i sin utveckling. 

Så här ligger det till angående Willes magproblem:
Wille får inte äta frukt eller grönsaker och vi får antingen sluta? med vällingen eller gå ner till 6 månadersvällingen (majs)
Antagligen så har han en känslig mage och reagerar starkt när han äter för "nyttig" mat... Hans lilla mage klarar inte av för mycket fibrer och fullkorn.

Vi ska på återbesök om ungefär en månad och följa upp hur det har gått och hur han mår. Om det inte blivit någon förbättring, så ska i ta prover och se om han är känslig mot något som har med mat att göra.

Känns lugnande att dom inte misstänker gluten så starkt, men hur ska han klara sig utan frukt och grönskaer?? Det är ju det bästa han vet och det han alltid har ätit som bäst... Hur blir det sen om han får börja äta Frukt o grönt igen, då kanske han inte tycker om det!!
Svårt, svårt!! Men just nu gör jag allt som står i min makt för att ska slippa lida pga sin mage!!





Älskar dig lill-prinsen, du är mitt allt!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken söt liten prins... Saknar dig min snutta! Puss och kram

2009-08-03 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0