Vart är min post???

Har nu efter mycket om och men ringt till Hyresbostäder och tagit tag i problemet..
Det är nämligen så att vi bor på tredje våningen och på dörren står det S. Eriksson och på dörren mittemot står det S. Eriksson!
Vi har aldrig hört eller sett någon i den andra lägenheten och börjat fundera på vart våran post tagit vägen??
Igår var jga tvungen att stilla min nyfikenhet och titta ner i grannens brevinkast.. Då så jag at det låg flera kuvert med mitt och Antes namn på!!
Hmm vad gör man?!
Fiskar i grannens brevlåda efter våran post? Haha
Har nu ringt till hyresbostäder och förklarat hur det ligger till.
Vi har inte ens någon granne för lägenheten är tom, inte konstigt att dom inte kommit in med posten ;)
Om en stund kommer en kille och öppnar så vi kan få våran post och ta bort grannens namn, så vi får våran post i tid.
Inget roligt med påminnelse på räkningar man inte fått!!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0