Tjejernas kväll i himmelstalundshallen




I lördags var det äntligen dags för efterlängtade Ladies Night!! 
Det känns som det var länge sedan vi beställde biljetter, men nu var det dax!

Sluta jobbet kl 15, sen hem och fixa sig. Pernilla kom vid halv sex och hämtade mig. Det bar sedan hem till hennes föräldar där det bjöds på drinkar och mat... Mycket trevligt. Vid 20-tiden bar det sedan av mot himmelstalunshallen där det var kaos på vägarna och kön var låång.. Som tur var gick det fort när vi stod i regnet och väntade. Vi var inenför portarna efter ca en kvart. Showen drog igång kl 21. Mycket applåder och jubel när Martin Stenmarck, Andreas Jonsson och Mickael Thornving entrade scenen. Schowen var underhållande och bjöd på många skratt och nakna tränade överkroppar, MUMS ;)

Vi köpte biljetter till efterfetsen på palace, så vi fick skjus dit efter showen. Drinkar och shotar stod på menyn och jag kan väl erkänna att jag int evar helt nykter, men jag hade såå sjukt roligt!! 

Ett som är säkert är att vi mååste gå ut flera gånger babe!!!

Var väl hemma vid 2-tiden, fick skjus av Nicke, tusen tack!!

Som vanligt glömde jag både cider och kamera. Får se om jag lägger ut lite bilder när Pernilla skickat över dom till mig.


 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

JA, det var verkligen en sjukt rolig kväll…. Klart vi ska göra om det igen och igen och igen!!!! Tack min lilla ängel för att du är en så underbart härlig vän!

2009-10-07 @ 12:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0