Rutiner, rutiner och åter rutiner

Då var vi inne på tredje dagen som Wille sover i "vanlig säng" och inte i spjälsäng.
Det gäller att inte komma ifrån de rutiner som har fungerat så bra. Men jag kan erkänna att jag bröt ihop när jag pratade med mamma idag! Tanken över att jag måste fixa och styra med allt här hemma gör mig tokig!! Det var nog det som släppte idag.
Nu är det bara att ta nya tag och kämpa på dels för min och framförallt för Willes skull! 
Wille har inte somnat förens mellan kl 20.00 och 22.00 i tre dagar nu.
Det är frusterande när han inte är trött när man ska natta honom och att man måste sitta hos honom tills han somnar.
Brukar bli ca 2 timmar varje kväll. När han väl somnat hinner man inte göra speciellt mycket innan man själv måste krypa ner.
Det känns som det går bättre och bättre i alla fall. Om en till två veckor går det säkert bra att natta honom och inte alls lika lång tid.
Tur att mammma pratae med mig i telefonen annars hade jag nog gett upp idag, men jag gav mig aldrig! Och nu sover mammas lill-prins så sött i sin säng...

Är extra tufft när man int ekan dela det med någon! Hade varit lättare att vara två, men det kanske min sambo förstår en vacker dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0