Då är det dags

Då är det dags att ta med sig lill-prinsen in för att göra pass..Hmm undrar om han kan vara lika duktig som han varit senaste gångerna vi tagit kort??
Trodde att jag också behövde göra ett nytt, men det går inte ut förens i januari 2010.. Tror att jag klarar mig, men det är väl bäst att fråga.. Hörde något om att passet måste vara giltigt 6månader framåt från avresedatumet??



Ringt hyresbostäder idag med, men nu kan det helt plötsligt ta upp till en vecka innan vi får svar.. Typiskt! Men jag kan tacka JA på de andra 2 lägenheterna utan att det ställer tll problem.. Bäst jag går in och gör det nu på en gång;)

Wille är lite gnällig, bäst han får lite frukost:) (Han har ätit välling på morgonen, så ni inte tror att han får svälta)
Jag är med lite hungrig, bäst att knapra i sig något innan färden in till stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0