Utflykt

Har motionerat rikligt idag!
Lovade pappa att titta till katterna i Loddby, nu när dom är på kryssning. Slutade kl 14 idag, kännde mig hurtig.. Åkte hem och packade skötväskan och tog Wille och vagnen. Hade bestämt mig för att gå till Loddby! Och så blev det =) Var skönt att röra på dö fläsket lite... Blev en picknick på gräsmattan när vi kom fram. Gick ju in och såg till att katterna mådde bra och hade mat. Dom fick också motionera, Wille sprang och jaga dom runt runt ihuset... Wille tog en tupplur när vi gick hemåt igen... 

Nu ska jag gå till jobbet imorgon, sen ska jag gå förbi dagis på hemvägen och hämta Wille.. Blir motion då med ;)

    

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0