Mammas PRINS Wille redan 1 år

Idag var det 1 år sedan jag kom hem från BB. Igår för ett år sedan föddes min PRINS!


Mammas och pappas ögonsten, bara några timmar gammal


Han var så söt när han kom till jorden att man inte kunde sluta leee



Wille i sin pappas famn:)





Wille och mormor

Skulle inte klara mig utan Wille, det är han som ger mig hopp och glädje i livet....!!!


Igår hade vi lite kalas med släkten. Wille fick många fina pesenter på sin 1-års dag:)
Walke: 200kr
Birgitt: En tröja
Farmor, farfar och Angelica: Kalsonger, en leksaks microfon och en tröja
Morfar och Anne: En stor lekkub och en leksaksbil
Mamma och Pappa: En kärra med stora klossar och ett lysande akvarium
Jessi, Nicke och Emilia: En tröja med tillhörande byxor, med Musse pigg på
Robert: Leksaker till sommaren, en prynads bil
Hoppas jag inte glömt något;)

Bakade tårta och jag tror de flesta tyckte att den var god, som tur var;) Inte lätt att sluta tre, hem och städa, baka tårta, fixa ballonger m.m när gästerna kommer vid halv sex... Men jag lyckades med gott resultat hihih

Våran kamera är trasig så det blev inte så måga bilder tagna:(
Ska se om jag kan lägga ut några från kameran imorgon!

Snart dags att krypa till kojs, god natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0