Shopping i gryningen;)

Jaha då var det söndag och klockan är redan halv tolv.. Wille och jag åkte till maxi och handlade mat vid halv tio... Lika skönt att ha det avklarat för denna vecka! Ska försöka handla så här tidigt hädan efter, var nästan inget folk i affärerna:)

Tittade runt efter badbyxor till Wille eftersom vi ska till Turkiet, men jag hittade inga som jag tyckte om.. Där emot hittade jag ett par sandaler, som passade perfekt.. Och tänka sig dom var på rean, kostade bara 99kr.. Vilket klipp:)
Nu har han ett par sommarskor ialla fall.. Kan ju köpa ett par till lite senare om han behöver!



Måste fara in till stan någon dag och ordna pass och köpa lite solkräm.. Är ju bara 39 dagar kvar nu, värst vad tiden går fort! Snart kommer vi hem bruna som pepparkaksgubbar allihopa.. Vi får hoppas det ialla fall;)


Får se vad som händer resten av dagen.. Ska nog träffa Jessi en stund och ikväll blir det nog tacos+hyra film och mysa i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0