1e september

Tänka sig att det redan är första september. Tiden går lite för fort tycker jag.. Min pojke är redan 1 och 1/2 år!

Kom hem från jobbet för en stund sedan, slutade vid tre. Hämtade Wille på dagis och sen bort till Konsum. Hade tänkt hämta ut ett paket från Hm, men smart som jag är så raderade jag det smset. Fick ringa till Hm och få kollinr eller vad det heter. Åkte tillbaka till Konsum och fick då ut paketet=)

Har nu packat upp alla kläder och allt ser prima ut.

Wille fick en ny jacka, den är jättefin! Perfekt till hösten/vintern.
Mammsen fick sig också lite kläder, förnya höstgarderoben lite;)


Tajm att laga lite mat till mina hungriga boys och sen städa lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0