Nya planer..

Då har vi planerat igen.. Jag och Pernilla funderar på om vi ska åka ner till GBG den 15 december. Tänkte sova några nätter hos mamma och passa på att svänga förbi Ullared.
Wille ska också med förstårs=)
Han får vara hos mormor när vi åker till Ullared.. Är ju inte hans största intresse att åka kundvagn i flera timmar!
Längtar redan och det ska bli kul att få komma iväg lite innan all julstress sätter igång på riktigt.
Vet att mormor längtar efter lill-prinsen ganska så mycke! =) 
Då blir det att spara så mycket pengar man bara kan, hur nu det ska gå till ;)
Har ju lagt upp min budget och hoppas att jag kan hålla mig till den framöver... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0