Vill gå på krogen!

Vill så gärna gå på krogen och ta mig en drink!! Har inte festat ordentligt sedan augusti förra året!! Det är väldigt lång tid... Hmm har pratat med Pernilla om nästa helg, får se om det blir något av det... Kan ju alltid hoppas;)

Ingen annan som ska gå ut nästa helg, så man kan få följa med?? :) Låter kanske desperat, men jag vill så gärna.





Får se om det händer något skojigt och man inte jobbar förstås.... Bli annat på Power meet, då ska vi ha skoojigt!! JIIPPII.. Eller hur Jessi??
        Se hela bilden

Nu ska jag se film och sen sova;)

God natt!!


Kommentarer
Postat av: Jessi

Ja jag håller med dig! Power meet, here we come =) puss på re gullan

2009-05-08 @ 23:33:10
URL: http://jesssis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0