Present till dopet

Jag mötte Pernilla på maxi vid tio... Var så mycket folk att vi knappt kom fram!! Det öppnade många nya butiker idag, tog oss en sväng genom nästan alla affärer. Var på jakt efter en till doppresent till Emilia. Hade redan köpt en sååå fin present, men jag kände att jag ville köpa något mer =)

Det blir nu två paket för Lillan att öppna på lördag som är från oss! Känner mig väldigt nöjd ialla fall... Hoppas bara att
Lillans mamma också bler det;)








Tack hjärtat för att du följde med idag, hade riktigt trevligt:) Puss på re

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart ja blir!! ja brukar väl inte va så kräsen ;)

2009-05-21 @ 22:22:24
Postat av: Jessi

klart ja blir!! ja brukar väl inte va så kräsen ;)

2009-05-21 @ 22:22:33
Postat av: Pernilla

Jag hade jätte trevligt med dig med... Som alltid! Puss på dig med...

2009-06-08 @ 22:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0