En helt vanlig dag

Då sitter man här i sin ensamhet! Försöker komma på något att sysselsätta mig med, tills man ska gå och hämta lillen på dagis... Blir väl att åka in och köpa foppisarna till Wille, han var så söt i dom att jag inte kan låta bli.. Svårt med färgvalet bara! De fanns ju inga svart i hans storlek, funderar på ljusblå.

Dom här var lite tuffa, men har inte hittat dom här i stan:(

Ser ut att bli lite bättre väder idag, men det kan ju ändra sig fort...
Fredag igen, och jag antar att det inte kommer att hända speciellt mycket.... Får bli pensionär och se på "så ska det låta" ikväll om det visas...


Inget jobb idag och antagligen inget i helgen heller. Det är ju skönt att vara ledig, men känns som att jag behöver pengarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0