Arg som ett biii!!

Har haft en fajt idag...
Blev biten av en argsint geting!
Ajjj vad ont det gjorde och förbannad blev jag med!
Den ville inte ge sig så jag var tvungen att trampa ihjäl den, men tyvärr har jag inte något dåligt samvete hahaha
Tror att den tyckte om min gula färg på tröjan, hörde inte ens att den satt innaför tröjan.. Undrade vad det va som kittlade.. Dum som jag var trodde jag att det var en fluga, men icke sa nick getingen stack mig direkt när jag skulle ta bort "flugan"
Och den dumma getingen vägrade att komma ur tröjan, fick ge den en regäl smäll och sedan var det god natt!



Höll ingen begravning, tyckte inte att han var värd det;)


Getingens hem, finns till salu om någon vill hyra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0