Vc igår igen!

Då fick man ta sig en tripp till vårdcentralen igår på kvällskvisten... Willes feber ville inte ge med sig och ont i örat hade han med. Efter en och en halv timmas väntan fick vi äntligen träffa en läkare... Och som jag misstänkte så va det öroninflammation på höger öra. Andra gången wille får öroninflammation och antibiotika (har nästan haft öroninfl två gånger tidigare, så sammanlagt 4 gånger). Idag fick vi åka in till apoteket i stan för att hämta ut den lilles medicin.. Fick med oss två påsar hem igår med medicin, igår kväll spottade han ut den och imorse så kräktes han upp den... Får göra ett nytt försök nu och se hur det går;) Passade på att handla lite tacos på willys till kvällen att mumsa på;)
Nu hoppas jag att det kan vara slut med förkylningar och sjukdomar, så jag får något skojigt att skriva om!! Känner mig lite som en gnällkärring;)
Wille mår bättre idag ialla fall och jag är pigg och kry som en nötkärna!

Tar en lite vilopaus


Är en glad och duktig pojke fast han är sjuk, farmor väntar ju med glass på skeden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0