Funnit en vän

Tänka sig att man kan träffa en person som man tycker såå mycket om fast vi inte känner varndra så bra ännu!!
Pernila började jobba hos oss på hemtjänsten för två månader sedan och det tog inte lång tid innan vi började umgås. Hon är en person man verkligen kan prata med, som lyssnar och bryr sig om!! Hur många såna vänner finns det om man verkligen tänker efter?! Inte många enligt mig ialla fall!! Känns så skönt att bara kunna umgås och slippa tänka på allt det jobbiga... Hon har haft det tufft i livet, men jag hoppas jag kan hjälpa henne att må lite bättre:)
Får en känsla av att vi behöver varandra på något sätt, allt känns så himla bra idag.. Kom hem med ett stort leende på läpparna.

För en gångs skull känner jag mig riktigt lycklig idag!!!!!
Vill att varje dag ska vara som denna!

Tänker på dig vännen och hoppas att allt löser sig:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0