Ljusparty:)

Åkte in till Klockartorpet med Jessi på kvällskvisten... Det bar av till Lillis som hade bjudit in oss till sitt ljusparty!
Det fanns mycket fins saker, men det ekonomiska tillåter inte riktigt att jag handlar ljus för flera hundra:( Så för mig blev det tyvärr inga ljus... Var hos Anni på ljusparty för några veckor sedan och jag beställde lite då.. Får nöja mig med det;)




Wille och Emilia fick tusen gånger mer uppmärksamhet än vad ljusena fick hihih! Båda barnen var den mesta tiden glada ialla fall.. Tror Emilia hade lit eont i magen så vi fick höra hennes stämma några gånger, men vad gör det?! Wille var lite blyg i början, men det gick över efter en stund... 




Wille hittade ju Lillis trappa, den var såå rolig att klättra i.. Och jag var livrädd att han skulle ramla ner!! Har man en busig kille som Wille får man räkna med sådant hihi

Kvällen var lyckad och vi var hemma strax innan åtta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0