Intro 24/3

Då var det dags att börja jobba inom stödteamet, ser verkligen fram emot dessa dagar! Har gått brevid Yvonne idag... Var bara me dpå ett besök på eftermiddagen, resten av tiden gick åt att prata om verksamheten och allt man ska tänka på! Är lite trött i hjärnan nu, men det är ju ett bevis på att man tänkt för en gångs skull;)
Var meningen att jag skulle hämta Wille på dagis kvart över fyra idag, men jag kom inte dit förens vid fem.... Aslutade jobbet hos en brukare längst ut på lindövägen... Tog BARA 40 minuter för mig att ta mig till bilen som jag parkerat mellan polishuset och leons... Det var en riktig promenad jag fick i stormen!! Wille och jag var hemma strax före halv sex... Då var dte bara att laga mat, duscha och krypa ner i soffan! Så var denna dag slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0