Då var det dags för dagis för prinsen igen...

Klockan elva var det dags för dagis.. Wille har ju varit sjuk hela helegn, men tyckte att han var tillräckligt frisk för några timmar på dagis!

Han började gråta och sprang efter mig när jag skulle gå.. Usch vad hemsk jag kände mig, ville bara vända tillbaka och ta med mig honom hem igen:(

Tänk att det kan göra så ont i en mammas/pappas hjärta när ens barn är ledsna... Det är vid dessa tillfällen man verkligen inser att man gör allt vad som krävs för att ens barn ska må och ha det
bra!!
Älskar Wille så som man inte kan älska någon annan ett sitt eget barn!

När jag kom hem hade en trött pappa nattat sin son vid halv åtta och tänka sig, han sover fortfarande:) Vaknar nog lagom när jag lägger ner huvudet på kudden hihi

Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0