Slit och släp

Då är det söndag.. För mig betyder det städa, städa och städa lite till...
Tråkigt är det men fint blir det!
Har packat ner ännu mer saker, så nu börjar det bli lite tomt faktiskt..
Längtar tills flytten, är ju bara 2 veckor kvar nu =)
I dag slängde jag 4 papperspåasar med kläder (i myrornas conteiner) och imorgon blir det några turer till returpunkten.
Ska till Ikea och handla lite nästa vecka och titta på ny soffa och säng till lill-prinsen!!

Ringde Telia och bad dom flytta telefonen, internetet och tvkanalerna till den 3 augusti. Fyy vad dyrt det va!! 595kr kostade kalaset... Måste ringa till adressändring imorgon, så vi får posten till ny adressen sen..

Bäst att jag fortsätter, så jag får lite gjort innan Wille vaknar=)

Ikväll blir det film och mys hoppas jag;)
Känns som det är en sådan kväll idag när det är grått och tråkigt ute..
 

Tusen tack för kartongerna Robert, dom kom i rättan tid;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0