Ingen diabetes

Wille har inte mått så bra sista veckorna.. Han har varit hängig, trött och kissat mycket.
Jag ringde till BCV i måndags och fick en läkartid till VC på tisdagen. Läkaren undersökte Wille och öron, hals m.m såg bra ut. Han fick ta stick i fingret för att kolla upp sockervärden m.m och ge urinprov.
(Han var jätteduktig)

Proverna visade inget konstigt, utan allt var som det skulle.

Jag berättade för läkaren om allt krångel med Willes mage.. Hon bad oss boka en tid på BVC för att väga och mäta, så att Wille gått upp tillräckligt i vikt. Hon tror att han kanske kan vara känslig/intolerant mot gluten.
Imorgon 14.30 ska vi i alla fall till BVC.
Får se vad vi kommer fram till.. Blir väl ett besök på VC kan jag tänka mig för att ta
blodprov och prata mera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0