Hemma idag också!

Hemma från jobbet idag också.. Ganska skönt att få vila upp sig lite, så man inte blir sjuk direkt igen!
Var tvungen att ta en tripp till BB och stilla min nyfikenhet, Jessi och Nicke har ju fått en liten Emilia:)
Skulle sen hem och städa, men man har inte så stor lust och inte heller så mycket ork heller när man fortfarande inte känner sig helt kry!
Får ta det problemet imorgon..:(

I helgen blir det jobba som vanligt, men det blir ju lite extra klirr i kassan som tur är;)

Saknar dig massor Majsan, var så roligt när du var här!! Hoppas att du kommer ner på påsklovet<3
Saknar någon att prata med, känner mig lite ensam här hemma...:( Har ju bara min lilla PRINS, men han sover ju så sött nu!
(Ante är i garaget som vanligt!!)

Älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: Loka/Sarah

Vilken fin bild =)

2009-02-20 @ 09:42:30
Postat av: Maria

Jag saknar dig med <3

Klart att jag kommer på påsklovet! :D

De är bara att ringa om där är något!

Puss

2009-02-22 @ 13:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0