GbG


Sitter vid datorn hos mamma i Göteborg. Väntar på att klockan ska bli halv tolv, så Wille och jag kan gå ner till spårvagnen. Ska möta mamma på stan och handla lite saker:)

Wille fyllde ju 1 och ett halvt år i måndags, så han ska väl få lite presenter. Han har redan fått ett par skor från stadium. Kan inte visa hur dom ser ut, då jag glömde ta med kabeln till kameran. Han är ur-gullig i dom i alla fall!!

På torsdag eller fredag blir det hemfärd:( Vill verkligen inte åka hem, vet att det är så lång tid tills vi ska hit igen.
Känns inte som att jag har något speciellt att komma hem till heller. Ante så klart, men han klara sig ju bra utan oss nu när han har skolan ;)
Saknar dig darling <3

Wille är på bushumör, plockar och pillar med allt han kommer åt.

En hälsning från Wille:
hj jg hjvheln  njcv tbl hnzx jvö.    jmghkgf j  k bn  m jkh lgbnjvovutj hdöcrt8t9tfvn b m  b  n kvthikfigolödfdhm!

Kan tyvärr inte översätta;)

Ha det så bra vänner, så uppdaterar jag bloggen när jag kommer hem igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar du inte oss i skriketorp då? Kram

2009-08-26 @ 20:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0