Visning;) ???




Fick ett sms från hyresbostäder idag, det stod:
Du har fått ett visningserbjudande från hyresbostäder!

Jiippi tänkte jag och vågade inte öppna mejlet jag fått från hyresbostäder, blev lite nervös kan man säga...
Öppnade ialla fall mejlet där det stod att om vi var intresserade av en visning på ......., så ska vi kontakta......!

Velar fram och tillbaka hela tiden, har inte pratat med Ante ordentligt heller...!

Är ju 4rok och en hyra på väldigt mycket, men å andra sidan skulle den ju vara helt perfekt:) Som att flytta till ett hus!!
Fasen vad svårt det är, vi har till den 20e på oss att tacka ja eller nej...
Finns ju en 3a vi anmält oss på också, som skulle vara billigare och mindre! Men tänk om jag tackar nej
till 4an och sen har vi ingen chans på 3an:(

Hjälp hur ska jag/vi göra?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0