Påskveckan!

Skärtorsdagen :
Jobbade på stödteamet... Var själv för första gången och måste faktiskt berömma mig själv:) Gick alla tiders, utförde mitt jobb galant;) Hämtade wille vid 16-tiden, sen åkte vi in till coop för att handla lite påskgodis! Tog en promenad med Jessi och Emilia när vi kom hem..



Långfredag:
Tog en promenad med Jessi i vanlig ordning på förmiddagen. Gick till sten´s och köpte en varsin glass mmm..
Träffade Tessan med sin son Pontus och Anni med dottern Molly, vi satt och pratade med dom en stund innan vi knallade vidare.... Klockan var närmare halv tre när wille och jag kom hem!
Halv fyra var det bara att ge sig iväg till jobbet, jobbade med Pernilla hela kvällen... Gick lungt och smidigt;)




Påskdagen:
Mamma med familj kom på besöker:)
Vi gick och tittade på de nybyggda husen på Åbypark...
Mamma blev väldigt intresserad och pratade mycket med mäklaren, så vi får väl hoppas att dom drar sig hitåt igen!!!
Det bjöds på currykykling och ris till middag och tårta till kaffet;)
Hyrde film med syskonen på kvällen..

Willes påskpresenter från momor:






Påsktårtan




Annandagen:
Mamma med familj åkte hemåt till Göteborg.
Ante, jag och Wille åkte till Loddby på påskmiddag.
Hela familjen var där: Pappa, Anne, Robert, Erika lilla Fillip, Tomas och Sandra.


Wille har precis somnat, måste lägga sig tidigt när det är dagis imorgon!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0