Model house!

Idag blev det en tur till stan... De ringde från Model house i veckan och erbjöd grattis fotografering:) Var tveksam i början, men bokade en tid tills idag.
Började med att vi kom för sent, de hade sagt att det låg vid Grand hotell...men det låg högst upp på drottninggatan.. Jessi fick vara guide via telefon;)
Väntetiden var lång, fast vi hade bokat tid!!
Till slut blev jag sminkad och Wille och jag fick gå in till fotografen...
73 bilder slutade det med och jag köpte alla, dum som jag är....men jag kommer nog inte ångra mig för bilderna är jättefina!
Här är några utav dom:



 




Kommentarer
Postat av: Maja

Va söta ni är :D

2009-04-26 @ 11:19:23
Postat av: Maria

Gud, vad söta nu är, hihihi :)

Saknar dig syster <3

2009-04-26 @ 13:45:53
URL: http://lindqvististheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0