Hjälp!

Någon som har ett rum att hyra ut?? Är akut kris, blir snart uppäten av alla myror i lägenheten!! Kankse tjatar om mina nya husdjur, men jag kan lova er att det är Hemskt!!
Imorse när jag kom ut i köket var det inte bara en myra utan tio tusen, ÖVERALLT!!!
Har nu dammsugat upp myrorna, men inte hjälper det.. Kommer bara nya hela tiden!!
Måste köpa något medel, men jag vågar inte hälla ut myrgift.. Risken finns ju att Wille stoppar det i munnen!

Någon som har lite tips att bjuda på eller kankse någon som vill köpa mina vackra husdjur;)???

Jag verkar inte vara den enda som drabbats, är väl säsong för myrorn nu;)


Ett tips jag fått är att använda fun-light

Kommentarer
Postat av: maria

Ska du hälla saft på golvet? ;S

2009-05-02 @ 18:14:29
URL: http://lindqvististheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0