Berg-och dalbana

Fy fan att allt aldrig kan få vara bra och kännas som att det är någon mening med att leva!!!!!!
Tur att jag har Ante och Wille annars skulle jag inte stå ut en dag till!!

Ante får inte vara kvar på jobbet nu ialla fall... Jävla idioter hela högen! Har gått och väntat på denna dag och nu kom den!
Aha hur ska vi klara av att leva på en lön nu då?? Jag som knappt får ihop till en hel lön:(

Måste flytta med, hela jävla lägenheten är full av myror:( Undra vart dom kommer ifrån??!!

Men då är ju frågan vart vi ska flytta hmm, lär ju inte få ta något lån för att köpa hus och vi kan inte flytta till en lägenhet med dyr hyra:(

Undrar om jag dragit på mig en vårdepretion??? Ingenting känns bra... Vill bara sätta mig i ett hörn och gråta!!
Går ju inte så bra just nu, är ju på jobbet hihih

Ska jobba till 16.00, sen ska jag möta Ante och Wille på maxi och handla lite mat... Mysigt, mysigt:)

Hela helgen har varit underbar ialla fall, umgåtts med mina två älskade killar... <3 Hoppas att det blir mer av det nu;)


Hoppas ialla fall att vi får en bättre dag imorgon.. Och lite solsken vill vi ju ha;)

Hur kan man bli så negativ som jag är?? Är ju inte så här egentligen, lätt att tro det när jag bara skriver tråkigheter... Är ganska skönt att få rensa hjärnan genom att skriva på bloggen;)
Föröker att vara lite mer positiv framöver;)

Puss och kram alla vänner där ute!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0